Get the app to record videos on beats

Brapp Beat by @leafdog: "with me"

See more by leafdog @leafdog

User @leafdog's avatar

with me
the crazy ish

6 Reposts

double_s_415 Fire!

illuminative Safe beat leafyyy @leafdog

witnessmc Too dope

quantumatics Nice mr!

ndstryrl4080 Nuts

otmc Just messed around with a few bars on this track L doctor, it's on my page if you wanna check it out

ropezas Baaaaaah !!! HEAVY !

Videos on with me

User @jackiebond's avatar
jackiebond Denver

hardheaded_prod

djevidenz

jetlag so dope

User @agzzy's avatar

beeunreal 8/9/10 I’m lean but this is dope as, powerpuff girls hold tight the drum n bass

agzzy @beeunreal glad you like it this is only 3rd of the full bar I’ve done all Disney characters aswell

beeunreal @agzzy fully dope!! I wanna hear the rest

charlieb Haha. Brilliant

User @slippy's avatar

Slippy Skills - Boom Bap Comp
Beat by leafdog
#boombapfestival #boombap #hiphop #rap #uk Ma verse for Boom Bap Festival Competition . out to everyone keeping it... read more

0 Reposts

User @ptfresh's avatar
User @verbt's avatar

nikimukhi Yes! Waking up with the hard bars

dosgringos Nice way to start the day , dope!

tomryan Man you smashed it! Lol damn!! So dope

verbt Cheers fellas

xavierofficial Sickness!

xavierofficial Sickness!

jimijames HTTPS://soundcloud.com/three_am-1

innatej Daaaaamn! Nice nice nice

knrs Smashed it @verbt

georgechro Yes fam

genghisdaze Those bars

rym Dope flow g!

dharmonk_beats yo nice

illuminative Veteran T still smashing the scene @verbt

geobeatzuk Yeeeaaaahh!

ptfresh Nice one bruvva!

ptfresh @verbt just found this and am so glad! Big ups from Sydney, Australia

User @verse1's avatar
User @casb's avatar
User @jaystarrow's avatar
User @casb's avatar
casb Belo Horizonte

Cas.B showin off Freestyle 6
Beat by leafdog
Yo whats good fam! Im lovin your beats and also have a movement called worldWideconnects with a branch in the uk. Im... read more

0 Reposts

User @tomryan's avatar
User @yarkee's avatar
User @arash_ahmadi's avatar
User @epzmekanizm's avatar

Peep The Technique Over A Leaf Dog Beat!
Beat by leafdog
Spitting half of the second verse of a new track that i've written called " Peep The Technique " over a leaf dog... read more

0 Reposts

User @el_jistos's avatar
User @matterphor's avatar
matterphor Ipswich
User @theprimitiveone's avatar
User @yarkee's avatar
User @squintzzz's avatar

eddy Fucking sick

User @marston's avatar
User @melon's avatar
User @jbaker's avatar

equalmeasure Nice bro, breaking chins on the floor! Come drop some bars on my tracks man if your feelin. Peace.

deadott heavy!

jbaker @equalmeasure @deadott

User @frecklesbxtch_'s avatar

missmiakang Cutie

artisttytc Colab !!

User @makai's avatar
User @skunkadelic's avatar
User @shotgunshell's avatar

oab FIYA!

caravanerecords

keiosxlek soo cooool !!

cecilmcfarrell BOOM

chesterp Sick!!!! Real shit!

hollyflo Haha Preach

mikebyte This is severely sick. Beat and flows are fucking ace, g'wed

psyren Sickkkk!!

User @lastdisciple's avatar
User @ped's avatar
ped
User @cjburns's avatar

genghisdaze Jeez CJ that was raw

cjburns Cheers my man one love hope your well!

cjburns @genghisdaze cheers my man one love hope your well bro

User @innatej's avatar

innatej Shouts @leafdog on the beat

gramsofdroe Dope man, nice and clear flow and rhymes! Thas what it's all abaat!

innatej thank you @skrips

nikimukhi Yeah man your sick!!

innatej Cheers man!! @Nikimukhi

knrs

User @marley301's avatar

citizen Haha

User @mynameisnuttyp's avatar
User @mrparadox92's avatar
User @luckylex's avatar

Infinite
Beat by leafdog
Just having Fun with the Brapp App, been writing these last days ! Peace #Mont Real #Lucky Lex #New Lyrics

0 Reposts

User @bambolou's avatar
User @mcpatman's avatar
User @ped's avatar
ped
User @bambolou's avatar
User @rossp's avatar