Brapp fist pump icon Get the app to record videos on beats Download on the app store

User @jdanproductions's avatar

barz Wooooooooooooo

jdanproductions Respect @barz

rexhuey Very clean

budhoundz Smooooth!!!!!!

jdanproductions Respect πŸ‘Š @rexhuey @kryptic3

jdanproductions Be sure to hear the extended version on Soundcloud: https://soundcloud.com/jahmaine-reid/neo-soul-concept

djevidenz Hard

corbakh sweet ! wanna work with you bro

nikimukhi Soo sick!!

jdanproductions Respect @djevidenz @corbakh and @nikimukhi. Also, I'd love to collab bro, HMU

agzillabeats Love this track.. Could spin this when I DJ.. What's it gonna become? Dope.. Zz.

jdanproductions Sure thing @agzillabeats... Thanks manπŸ‘Œ

marston Dasf πŸ’―πŸ’―πŸ’―πŸ’―πŸŒŠπŸŒŠπŸŒŠπŸŒŠπŸ‘Š

User @heavytrackerz's avatar

heavytrackerz The Heavytrackerz XTRAZ ... Good luck

zico Such a boss tune!

archermc @heavytrackerz Thank you so much for coming on here and blessing this app with all these! This is old school to me πŸ™Œ

lrd Respect for the follow. πŸ‘ŠπŸ»

bricks original riddim on my private brickstape πŸ”₯πŸ”₯ so much respect fam #2016 is the year of the winnrs

srd soo sick

dsgryme Mad πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯

lostsouljah This beat so sick...ive spun this about 100 times πŸ”₯

3mb4 https://www.brapp.tv/videos/nJRRLPS6sVmYpBUp check diss broo

User @physiks's avatar

tomryan Shit man this is HEAVY!!

leafdog thts dope\

ceewhy Niceness

dosgringos Sick!

cecilmcfarrell This tune's seriously sick. Big up

newancients @physiks Dopeness

User @leafdog's avatar

its going on (comp beat)
@brapp I’m looking to collab on a track for release on as part of The Brighton Music Conference complain alongside... read more

13 Reposts

geebag This beat bangs!

illuminative @leafdog gonna rip this later

jakemelo https://www.brapp.tv/videos/KqgyWq-lFcPsprAq Lekta with the ill flows on this check it!!

submerc ayyy check it out

submerc https://www.brapp.tv/submerc

bilshot I dropped my verse but the beat has disappeared here's the link incase I done it wrong https://www.brapp.tv/videos/bLdODuIEBSfUShiA

bilshot Figured it out my new Link with beat is here https://www.brapp.tv/videos/FQHviJtSoqEWrNj_

benza https://www.brapp.tv/videos/aWdDnIcYFHm2Eq0n

submerc oh dang, tis almost the day of reckoning

illdando https://www.brapp.tv/videos/lqHw51M22X_W2aBD quick 16 on some LeafDog Fire!! Props for listening! πŸ‘Š

submerc yoyo so when and how do we find out who has one this here ting?

likkulrip Reality in Poetry https://www.brapp.tv/videos/Dbe2te3BAk3nZhw_

ganjachickens Is there anyway i can buy this track or download it on my PC. Safe (G)

cashus Get on this son @elhawk

tytun Maximum respect @leafdog!! Is this competition still running?

glasz Smooth beat. Chill vibe let's see what i can do with it!

User @illinformed's avatar

dosgringos Too many bangin beats !!!! πŸ‘ŠπŸ»

missmiakang Love

rmbr Oh fuckin yeah.....

genghisdaze Ohhhhhhh damn

dirtybuckle Dope groove!

User @brokenlandbeats's avatar

Monroe13
dark hip hop beat

6 Reposts

mick_swagger Goddammmmnn

harrynaps Lit!

equalmeasure Heavy!! πŸ‘ŠπŸ½

raad πŸ‘ŠπŸ”₯

clairebeth Brrrrrrrrrrrap!!!!!!!!

alphamemphis Bro! This joint is so fucking fire. Been bumping this all day since the beat tape dropped. I'm most definitely about to post some bars over this joint.

da_ruff_poet Fire beatπŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯

User @lrd's avatar
lrd

Caught
Beat For Any Artists Looking To Take Part In The Boom Bap Festival Competition. Check My Last Post For The Info.... read more

13 Reposts

mrd I'm gonna murder this bro. πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯

lrd @mrd πŸ™ŒπŸ»πŸ™ŒπŸ»πŸ™ŒπŸ»πŸ™ŒπŸ»

lrd @eightysix I know you've got some knowledge for this one!

fredmerky Sick

emceerebels fucking dope

verbo This beat is Farr to much! Been on replay for days!!

User @lrd's avatar
lrd

Finale
Tagging some of the artists I follow on this one! If you've got something for it get involved? πŸ‘ŠπŸ»

14 Reposts

lrd @afrodancapo @sicksixet @longshanks @wish @brightymusic @eatonmusic @tonyceasar @grjoemusic @wukash @lilphobe @scragdiggy @zicoofficial @iamsaintpaul @freedotbee @ptredeyez @zico @harq @shawesh @morell @officialsevere @skintman @krisisartist @generallevy @verbo @mrharryangel @emceegoldy @nabsi @kaligrafi @retro @ukmillz @shadow @dsgryme @resone @liamgreenmusic @darksoul @vital0 @embaone @buckethatjack @phizi @shotstoppa @paslow @tdaly @konnykon @chesterp @eightysix @rinsulin @mcsubliminal @vard @flack @miccalibre @kalserousz @loudmouthmelvin @hoycke @cepheusink @kingpin @nikimukhi @foreignbeggers @gigi88 @ayahmarar @alia @stretchmc @hazelkari @younghector @monique @elliemgriffiths @jnotes @hafsa @bela @elshay @agzzy @zarahjones @joeblow @jackchard @mcprincewayne @raqueldivar @_grizzly_barnes @gillymusik @grimeviolinist

browne Drums are sounding tastyyy

3mb4 sikkk

mcbluntos HUGE BEAT

lrd @browne @mcbluntos @embaone πŸ‘ŠπŸ»πŸ‘ŠπŸ»πŸ‘ŠπŸ»

dsgryme Big track broπŸ’₯πŸ’₯πŸ’₯πŸ’₯πŸ‘ŒπŸΎ

lrd @dsgryme thank you bro! Gotta get you on something else soon. πŸ‘ŠπŸ»

adah Wavey beat

lrd @itspuppah πŸ‘ŠπŸ» you got something for it?

adah @lrd when I kick from work I'll do a little suttin over it

jonb1 this is fucking too much. crayzee

tu_manic Boom !!!

lrd @tu_manic respect bro! You got some bars for a vid on this one?

tu_manic Yeah man just need to find the right bars for it thanks for the compliment bro !!!!

skintman Struggled to find the right bars for this sick beat bruddah

fredmerky oiiiiiiiiiiii

tu_manic Done bro it's on my page :))

tu_manic Can you sort a repost ? trying to get more recognition going if not no worries, that Beat tho ... :)

ped Had to jump on this manπŸ”₯πŸ‘ŠπŸ»

deadott lrd ruling brapp right now!

jdanproductions Love this beat... Fully waved it off fam πŸ”₯πŸ”₯

lrd @deadott @jdanproductions πŸ‘ŠπŸ»πŸ‘ŠπŸ»

jonb1 SICK

inverse Sick vocals

marston This beat is I’ll πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ‘Š

User @lastdoghung's avatar

newancients Yo @lastdoghung it's been a while since we dropped on one of your beats. But I've been keepin up with them though, always sick to listen to man! Keep them up!πŸ‘ŠπŸ’₯

lastdoghung @newancients always my friend! πŸ‘Š

jwalks Every time πŸ™ŒπŸΌπŸ’₯πŸ’― literally one of my highest rated beat makers!! Keep doing your thing bud 🎢✌🏼️

lastdoghung @jwalks ur a star J! You too πŸ‘Š

lastdoghung @thebreaks cheers for the repost! πŸ‘Š

drbeat First track on here to actually get my dancing feet excited! Fresh wee rhythm and chunky boombap sounds... Lovely!!! Peace

lastdoghung @drbeat cheers doc! Appreciate that bro πŸ‘Š

drbeat @lastdoghung... All good bro... Digging yet beats... All I need to do now is figure out to how to film myself dancing to the beats thru this... All new to this. Peace

lastdoghung @drbeat hehe! Get your boogie on πŸ‘Š

lastdoghung @psychrome cheers for the repost! πŸ‘Š

jwalks @lastdoghung THIS ONE πŸ™πŸΌ

elhawk Boom

chadlmusic This is dope πŸ‘ŠπŸΎπŸ’₯

lastdoghung Thanks @chadlmusic ! Appreciate it πŸ‘Š

jimmykidnap Bosh!!

lastdoghung @jimmykidnap πŸ‘Š

User @chairmanmaf's avatar

oozhe πŸ‘ŠπŸΌπŸ‘ŠπŸΌπŸ‘ŠπŸΌ

foreignbeggars It's a beauty

foreignbeggars I will do my G!!

oab fun stuff !

chairmanmaf @oab cheers man

binakaj This is crazy man... Dope fucking beatπŸ‘Œ

chairmanmaf Thanks man!! @binakaj

verbo Rahh that's heaavyyy!!!

verbo Big ups man

biskone Wtf this is insane beatπŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ‘ŠπŸ‘ŠπŸ‘ŠπŸ‘Š

heartspare This is it !!!

User @foreignbeggars's avatar

BOSH PRODUCED BY @BANGZY
WANNA FEATURE ON A FOREIGN BEGGARS RECORD You have a week to submit your verses through on the BOSH instrumental.... read more

34 Reposts

raqueldivar πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯

ktr πŸ”₯

distrackt Such a dope beat big ups πŸ’₯

cannonmuzik How do I submit? I already recorded a verse to it

potentprophet How do I submit a verse?

sicksixet ah i need to hit this beat

doctor Hey bro I’m a beginner rapper and I think I could do great

foreignbeggars @potentprophet , @cannonmuzik, @doctor, all you gotta do is record a vid on the beat and it’s a submisiion

doctor @foreignbeggars can u follow me on ig my name on there is acrouze I would like to talk about it on there

cannonmuzik Optional("")@foreignbeggars it’s submitted !! Dope beat for sure

doctor Optional("")@foreignbeggars yo I followed u on ig and sent u a text

doctor Optional("")@foreignbeggars I posted the video and tagged u in it

ptredeyez OK THEN!

lb_the_oxymoron Tried recording to this 11 times and at crashes! Anybody experiencing the same ?

lemz @foreignbeggars dropped on the beat posted n tagged u. Fuckry this app only for Apple. Got it done tho

k4set So we can only upload on an Iphone?

aemzo I really wanna submit but brapp is on a wile out 😩

lb_the_oxymoron Optional("")@aemzo I tried over 15 times yesterday

ladyeclectic @foreign the app keeps crashing I also tried a couple times

kordas https://youtu.be/jsYoX10kI34 check me out, if you like it, hit me up

jhurley Optional("")@foreignbeggars wicked done πŸ‘ŠπŸΎπŸ”₯πŸ”₯

klotz Yo when are the finalists being announced? @foreignbeggars

mashg4n Optional("")@foreignbeggars did I do mine in time ?

stiffydakidd Like this πŸ‘ŒπŸ’―

killer 666

romka Q

klotz Yo, who won the verse? @foreignbeggars

iqin A W E S O M E!

User @djdaredevil's avatar

DJ Daredevil - Kool Part 1
Rough mix of a beat taken from my latest project "The Mpc Files" #hiphop #rnb #smoothshit #boombap #uk

10 Reposts

rtcmc fireeeee

oxoolieoil Dope beat man, yo I'm glad u got well after being sick. I 'm FB friends w/ U and Nabo Rawk

motion1980 Right at the point my flow changes it stops.. fuming. Beat is too noice

raad vibes πŸ”₯

prodigt πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ‘πŸ»πŸ‘πŸ»

User @sim's avatar
sim

domin8tion Jackpot

raad feel good vibes πŸ‘ŠπŸ”₯

lastdoghung That's sick as fuck πŸ‘Š

impro funky fresh as fuck man, big ups!

lebreeze πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯

retro Yo SIM how do I get in touch re: collabo

sim @retro simbeats2@gmail.com

monstermatt I'd do a whole track to this send the beat? Microphonematt@gmail.com

nikimukhi Holy smokes that's nice!! πŸ‘ŒπŸ½πŸ‘ŒπŸ½

samson82 @coryw this is something I can imagine you killing bro!

sim @samson82 @coryw He already has!

thesinger @soulsinger bro this trackπŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯

User @thepurist's avatar

nikimukhi Haha big up Hug Life

jyager Dope+DopeπŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ‘ŠπŸ½πŸ‘ŠπŸ½πŸ‘ŠπŸ½ @thepurist

debbie Had to do a ting on this.. πŸ’ƒπŸ»

challis_uk Illlllly

frankkoufax Did some random shit to this

eightysix whoooo πŸ†πŸ‘ŠπŸΎπŸ‘πŸ½πŸ‘ŠπŸΎ

User @onesoul's avatar

mrconcept Love it

jolene Beautiful

thebreaks Excellent sounds

timeoutbeats Classic!!

pirate94 Dope!!!

nglbeats Fire

genghisdaze Lovely vibes g

yarkee πŸ™†πŸ™…β€β™‚οΈπŸ™‹β€β™‚οΈ

songshifterz Nice

rtcmc fuegooooo #salute #sosmooth

folk Fresh !!!

leomannofficial Love this!!

User @lrd's avatar
lrd

raad Dope πŸ‘Š

stretchmc Very nice... πŸ™πŸ»

ptredeyez Lrd on da melody!!

timeoutbeats Love it!!

djskip good stuff

lrd Thank you.

jdanproductions I recognise this sample... Who sung the original? This is dope fam !!

eightysix So good .

lrd @eightysix πŸ‘ŠπŸ»πŸ‘ŠπŸ»πŸ‘ŠπŸ»

ashbradable 😍

User @illiterate_'s avatar

fordz ouchear

spidalee Dropped a little verse over this beatπŸ‘ŠπŸΎ

spidalee Dropped a little verse over this beatπŸ‘ŠπŸΎ

djevidenz Love it

darkiee Spat some bars with this fam

genghisdaze These is heavy bro

inverse Those keys are so nice. Good work bro

User @bigshamu's avatar

nikimukhi Yes πŸ”₯πŸ”₯ man!!

vigi_beats Dope

bigshamu Thanks @nikimukhi and @vigilante

moses Fire beatπŸ”₯πŸ”₯

eratticrecords Nice sounds like a proper uk hiphop vibe respect

sciencebeats πŸ‘ŠπŸΌ

zarahjones Huge!!!

User @saulthesame's avatar

stretchmc Love your smoothness geeza ❀️

oneoz That's that shiit

gus Soo Dope.

timeoutbeats Smooth!

slowz That beats hella cold g

harvsletoad My don .. Utterly butterly

saulthesame Shwayphe gees! Big love

litework Woyyy

shayd Done x

genghisdaze That's tight

chazaap Killed it

User @lrd's avatar
lrd

newancients So sick my man!!

lrd Respect @divineson you gonna have to lace some these bro

lastdisciple im all over it... just smoking a joint vibing!

lrd @divineson haha kl. I'll look forward to hearing some bits

mcbluntos another repost g

lrd @mcbluntos respect brother. Thanks for all your reposts man πŸ‘ŠπŸ»

User @bigshamu's avatar

nikimukhi So πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯

marston Boom πŸ’₯πŸ’₯πŸ’₯πŸ’₯πŸ’₯that’s πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ’―πŸ’―πŸ’―πŸ’―πŸš¨πŸš¨πŸš¨πŸš¨πŸ€ͺπŸ‘Š

bigshamu @marston @nikimukhi thanks guys just doing my thing ✌🏻

riverfloww How much for the song

bigshamu @riverfloww drop me an email bro shamusofficial@gmail.com

dusbeat πŸ‘πŸ»πŸ‘πŸ»

furyxx NICE

stan_music sounds really good

sinzae This thumb

bigshamu Thanks for the love folks!

joshuadavid Dope!

kusht Sick 😷

bergz Slick beat. Nice flow

milliebee I got something for this can you send it to my email to practice as I'm going to wait for brapp to go Android. No offense but Iphones are a blag πŸ™Œ please love watch this space add me on Instagram millies_munchies_onemouthful

milliebee Peace and love LOL

tapori Hi I want to colebs can you send me this beat

hauntingvoice Nice

User @jaisu's avatar

nikimukhi Sick!!!

newancients Montage beat! I feel like I'm in a Rocky movie listening to this.

jrolla Definitely Harlem World. Sounds straight outta the Dipset camp!!!

cheddar Got some fire for this beat will drop in a minute

nikimukhi πŸ”₯πŸ”₯

keiosxlek marginaaaall music !!!

keiosxlek "fonky familly" go listen bro !!

timo I can see bumpy knucks and nas on this

User @kelakovski's avatar

geebag ohh shit

geebag This beat kills it

im_floki beat is absolutely banging got my whole body jumping can't control my head!!!!!!!

newancients My lord, this beat is BANGIN!!

djevidenz Woooh. Some madlib shit going down

mskal resect§

rebelaca Ridiculous !πŸ™πŸ™ like you just installed a nuclear power station in a kitchen. Bitchin

drweathers My compliments to the Chef πŸ‘Š

User @duggibeats's avatar

duggibeats Thanks for the repost @brapp

duggibeats ❀️

jackiebond this shit is disgusting! imma have to get filthy to it.

User @gwopsulli's avatar

PETE MONDAY
BOOM BAP, SWING, HIP-HOP PRODUCED BY GWOP SULLIVAN

3 Reposts

apollo heat

raad πŸ‘ŠπŸ”₯πŸ’―

percyfilth This is dope homie.

steveyp Nice

da_ruff_poet πŸ’ͺ🏽πŸ’ͺ🏽πŸ’ͺπŸ½πŸ’―

User @critical_music's avatar

Ivy Lab - Magikess
Heavy new beat from Ivy Lab's new EP forthcoming on Critical - #PeninsulaEp - #hiphop #halftime #futurebeats πŸ”₯

11 Reposts

ladyspi Dope

raad πŸ”₯πŸ”₯πŸ’―πŸ’―

dsgryme next level shit fam, its mad!

jaymilky010 Oh my dayssssssπŸ‘Œ

inovativemc Sheezus!

ratta Sick tune

User @rudekid's avatar

dsgryme Riddddiiimmm! Gonna kill this quickly!

dsgryme one of the best riddims for 2015

jaykonis Madman.. Love dis one bro! Big up!

eightysix THIS SOME DARK SHIT ! LOVE THE SWITCH N DROP

sosouthern How my days how did I miss this on here

nikimukhi πŸ‘ŠπŸ½πŸ‘ŠπŸ½πŸ‘ŠπŸ½πŸ‘ŠπŸ½

genghisdaze This is dark bro

foreignbeggars @grimeviolinist

baishekings swaishe!

prodprophets πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯

User @richyspitz's avatar

si_phili Wanna hear u on this @ragnboneman

olahbliss Dope

ayahmarar Tried a ting ...

shayd This beats harrrrd I would have it on my album HINT HINT πŸ’–

challis_uk Daym that bangs!

rev_records classic beat!

leafdog nice beat my g

2shy Certified bangerπŸ’₯πŸ’₯πŸ’₯

oab heat

atroxbeats This is sick

geobeatzuk Woop!

keiosxlek πŸ‘ŠπŸ»πŸ‘ŠπŸ»πŸ’―πŸ”₯

keiranmerrick Sick

bmseka dopeπŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯i like this shit! look my profile bro

edhard Damn!!! This is really hard shit!!!!

User @lrd's avatar
lrd

Waves
Something Different #RnB #TrapSoul

12 Reposts

lrd Respect @nikimukhi need to get you on some more of my stuff man.

gig19 @lrd this is SO beautiful. I want this soooo much. Have had tonsillitis the last 4 days so been proper bed bound. Im slowly on the mend and then I'll be in lots of contact re tunes and emails etc. Got a good melody for this one!

lrd @gigi88 that's good news. I'll look forward to the return haha. I'll have some more bits for you soon.

docskeng Jesus

viking πŸ’₯πŸ’₯πŸ’₯πŸ’₯

lrd @scragdiggy @Viking πŸ‘ŠπŸ»πŸ‘ŠπŸ»πŸ‘ŠπŸ»

eightysix LIIIIKE IT

ropezas FAT !

markymarkosa SIIIIICK

mcbluntos This is smooth af

lrd @gigi88 I just emailed you.

lrd @bela what's your email?

kyu_tracks nice. pretty unique

zarahjones Oohhhhhh!

zarahjones throw me a copy of this too please!!! zarahjones1984@hotmail.co.uk

lrd @zarahjones this ones been taken. I've got loads like this though so I'll get something over to you soon.

zarahjones πŸ™πŸ» thank you πŸ™ŒπŸ»

ortizart this is nice

fredmerky you are sick my g

juliastar I like this so much, have u made anything similar recently? @ldr

calmdowncolin πŸ”₯

ambishn Nice hi hats...

iamlinguistics This is so sick @lrd

lrd @iamlinguistics thank you bro.

mixeta Can I get / buy the track / colab with you ? Plz email me at mixetitarose@gmail.com I

mixeta Optional("")@mixeta πŸ’œπŸ’œπŸ‘πŸΌπŸ‘πŸΌ I gotta lotta love from this one ☝️

User @ronisize's avatar

Snapshot (Swindle Remix) - Roni Size
#DrumandBass #HalfTime #Swindle Looking for vocalists on Swindle's massive remix of Snapshot - show us what you...

8 Reposts

ronisize Looking for vocalists - get involved

b_clever πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯

cashus I got this! For tha Legand @ronisize πŸ’£

monsieureone Boom!! ⚑️⚑️⚑️

smalls I want a bash on this.

katblack @ronisize Looking for vocalists?? Ok..I'll be back soon ;)

krupa Oh my. The swag on that beat

djhugo Jeeeh-zuss!

toltec Yes Man Big upz From Da Tribe

kdin Π ΠΎΠ½ΠΈ ΠΊΠ°ΠΊ всСгда ΠΎΡ…ΡƒΠ΅Π½Π΅Π½!

User @mrconcept's avatar

gwopsulli yes sir

raad πŸ‘ŠπŸ”₯

jwalks All About Mr Concept πŸ™πŸΌπŸ”₯🎢

percyfilth Night time joint.

d7 Quality πŸ’―πŸ”₯

keiosxlek Dope bro πŸ‘ŠπŸ»πŸ‘ŠπŸ»πŸ”₯

timo Dope beat

User @seemore's avatar

sicksixet Damn!!

djdaredevil Lovely πŸ‘ŠπŸΌ

nebula_beatz full support bruh ! big job on this beat

sicksixet How can i get this g so dope

raad dope πŸ”₯πŸ‘Š

percyfilth Noice.

djevidenz Levels !

lastdisciple so sweet

eightysix YEAH .... just yes

log1n This one is dope !

scottdotty Ill

gamblez Sick

User @leafdog's avatar

mobbing deep
lets go.... show me your best shit u might even get a deal!

6 Reposts

dosgringos Dope beat!!

jyager @leafdog this is dope bro

fordz just spat on this

leafdog big up fellas

leafdog @jyager hope u well cuz

jyager @leafdog blessings n love brother. Likewise g. Hit me on my email g it's on my page bro

jyager Glad we got you on brapp.. I know you got magic!!! πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ‘ŠπŸ½πŸ‘ŠπŸ½πŸ‘ŠπŸ½ @leafdog

leafdog @jyager will do cuzzo

mrprefect @leafdog no iphone but heres a link to me on this beat https://www.youtube.com/watch?v=Dv-x6OonhpQ

mrprefect @leafdog no iphone but heres a link to me on this beat https://www.youtube.com/watch?v=Dv-x6OonhpQ

oldboyhiphop www.brapp.tv/oldboyhiphop

oldboyhiphop Me on the Eyes Can't see beat...Peace.

mozaic https://www.brapp.tv/mozaic check it leafy

innatej Just put some throw away bars on this Leafy! Would be honoured if you'd take a look at my page

genghisdaze @leafdog this is pure πŸ”₯

User @sumgii's avatar

physiks πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯

raad dope πŸ‘ŠπŸ”₯πŸ’―

keiranmerrick This is genius

bigsmokinjoe Proper dope mate!!

jackiebond daaaayum, dhhhun...!

jackiebond tight @.F!

User @lastdoghung's avatar

djlethalskillz raadd!

lastdoghung Cheers @lethalskillz ! πŸ‘Š

elhawk Giddy up

lastdoghung @elhawk 🐎 cheers bro! πŸ‘Š

raad i dig it πŸ‘ŠπŸ”₯

lastdoghung Cheers @raad Had some fun with this one πŸ‘Š

witnessmc Moment I have a free yard this shits getting smashed!! ILLY!!!

lastdoghung @witnessmc yeah man! Cheers πŸ‘Š

lastdoghung Cheers for the repost @newancients πŸ‘Š Appreciate it

witnessmc @lastdoghung its a banger for sure!!

lastdoghung @brapp cheers for repost guys πŸ‘Š

brapp Banging! πŸ‘ŠπŸ»

dovandooo @rogue

kusht This is dope as fuck.

lastdoghung @thomasjharriott πŸ‘Š

kusht Any chance of getting a download of this for my EP dude? πŸ‘ŒβœŒοΈπŸ’ͺ@lastdoghung

User @thepurist's avatar

jyager This is πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ‘ŠπŸ½πŸ‘ŠπŸ½πŸ‘ŠπŸ½

mojo West west yaw

slyq love this

ayahmarar Just loaded a ting ... Love it

nikimukhi Soo πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯

ruderalis Dope

nedyaj Lovin that beat!!

User @lindenjay's avatar

quantumatics Dayum

genghisdaze Deep

nonames Gggaaadam πŸ’₯πŸ’₯

djivan6 Lovely stuff man.

cecilmcfarrell Dope

sidthesloth them drums are grimy as is gets

User @ghosttownbeats's avatar

plug1
DJ GHOSTTOWN on the 1s and 2s

7 Reposts

silverback So nice

mrchisti Of course my brother :) πŸ€–

nonames 'Ard

raad πŸ‘ŠπŸ”₯

djevidenz naughty!!

User @corbakh's avatar

thebreaks Wow this is a monster

corbakh @thebreaks thanks a lot!

ilmntnfunkbeats Love the samples! Great job

corbakh @illumifunkbeats I appreciate!

ilmntnfunkbeats Ahhh mais un bordelais je n'avais pas vu! πŸ˜ŽπŸ‡«πŸ‡·πŸ€˜πŸ»

corbakh Ah ah t'es français aussi! Tu bosses sur quel daw mec?

raad dope πŸ”₯πŸ‘Š

ilmntnfunkbeats @corbakh Ableton!

corbakh @illumifunkbeats ah merde je bosse sur FL moi! Γ‡a m'aurait fait kiffΓ© une collab

apmusique SacrΓ©ment cool !

corbakh Merci @apmusique

keiosxlek LOOOOUUURRRDDDD !!!!

nebula_beatz coooooooolab =)

nebula_beatz ha mais tes de bordeaux ??? moi aussi

corbakh @nebula_beatz yes pas de Bordeaux mΓͺme mais pas loin!

nebula_beatz Γ§a te chauffe une collab?

molekprod Louuuurd bΓͺte de sample

corbakh @nebula_beatz oui avec plaisir! Et merci @molekprod Γ§a fait plaisir

crimzonink big!!

koryus +1

User @uz's avatar
uz

bas πŸ”₯

troublebcn ⚑️⚑️⚑️πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯ πŸ™ŒπŸΎπŸ™ŒπŸΎπŸ™ŒπŸΎ

sosouthern Jheeez

fesa Check my Freeversin on this sick beat

hertzfelt Spicy

9stop The dynamics on this is crazy dope

migprod whawww

glasz Fire beat! let's see what i can do with it!

User @foreignbeggars's avatar
foreignbeggars Skid Row

thehighdropjah massiv!!

excessivedel Mental!

trav Ooooooooooo god πŸ‘€

sosouthern Golly garsh πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯

eightysix SOURFACE ✊🏾

zico heavyyyyy

trimerdon sick

marston That’s dope πŸ’₯πŸ’₯πŸ’₯πŸ‘Š

User @leafdog's avatar

alenata πŸ˜πŸ‘

blackchemistry fire

xinsanedh Fire bro

tytun Yet again another neck injury πŸ˜‚πŸ™ŒπŸΎ...☘️🐢!!

fishbowl this has to be the fattest beat i've ever heard

amfs leafy da bizznuzz

trippytrip How do you rap with also hearing the beat?

inverse Amazing

majincraft Oi

illuminative That flamer

jwhale Smooth as

oanam30 OMG!!!

User @lastdoghung's avatar

rev_records Dope beat. Just dropped a verse to this πŸ‘Š

mick_swagger Yeeeeeessss

lastdoghung Optional("")@mick_swagger πŸ‘Š

lordy This beat is fire man, dropped a freestyle over it earlier, so good!

da_ruff_poet Can I bless this?πŸ”₯πŸ”₯πŸ’―

lastdoghung Optional("")@da_ruff_poet please do my friend... let me know if you want the full version πŸ‘Š

timeoutbeats πŸ‘ŒπŸ‘Œ

marston Boom πŸ’₯ πŸ’₯πŸ’₯πŸ’₯πŸ’₯

lastdoghung Optional("")@marston πŸ˜πŸ‘Š

orlando_wade Fire! check my beats and see if you can do something to them

kylenmusic Sick!!

jaystarrow Luv lee

lastdoghung @7ordsup3rh11 cheers! πŸ‘Š

jaystarrow @lastdoghung πŸ’₯πŸ‘ŠπŸΌ

User @chairmanmaf's avatar

atroxbeats very nice!

charlieb Yeah. Love that.

tristandawood πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯

chairmanmaf @atroxbeats πŸ‘ŠπŸΌπŸ‘ŠπŸΌ

chairmanmaf @charlieb πŸ‘ŠπŸΌπŸ‘ŠπŸΌ

chairmanmaf @tristandawood πŸ‘ŠπŸΌπŸ‘ŠπŸΌ

legzdaghost πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯

retro DDDDDDOPE

blessthebest πŸ‘ŒπŸΏπŸ¦…

nabilah cool

small44 I'm new to the website can I share people posts?

chairmanmaf @small44 just press the share button (with the arrows)

kiddklips Str8 fuego bro

qrussomusic Thats a good one

chairmanmaf This track will be in my new Ep coming soon

leeyah So gooood πŸ–€ those lofi hip hop vibes!πŸ™ŒπŸ½

chairmanmaf This heat is on my new EP.. please check it.... https://chairmanmaf.bandcamp.com/album/muff

chairmanmaf @chairmanmaf errr beat not heat (although it is πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯ haha)

hugosuarez0607 Ohhh shit vaya ritmo bro

ddloadedd Where can I find it complete? It’s πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯

chairmanmaf @ddloadedd in the comments above πŸ™πŸ»

User @jayorient's avatar

jayeff Beat after beat, jheeeez! πŸ‘Š

jayorient πŸ‘ŠπŸΌπŸ‘ŠπŸΌβœŒπŸΌοΈ @jayeff

browne This is fucking quality, banggggaaaa

ketalak cool

jayorient Appreciate it πŸ‘ŠπŸΌ @browne @ketelak

nickyswamp murder

ideenoire woooow

User @physiks's avatar

bigshamu Booming πŸ‘ŠπŸ»

dantisle Liking this one ☝️

jdogg Deffo gotta write something on this

devize nice swing bruz

mixeta Hey could I use one of your full beats? I used one of them before β€œcosmic unity β€œ on my page, do you charge? What’s your email please? Thank you !! (That’s if you wAnt to hehe) πŸŒΈπŸ™

User @lrd's avatar
lrd

Tied Up
Day 5. Beat 5.

12 Reposts

honourstea Oh my DAYYYYYYSSSA

honourstea This is banging. I can hear Ray Vendetta all over this track.

rickyricks Your a beast son!

dirtybuckle Sweet Beat!

raad πŸ‘ŠπŸ”₯πŸ’―

therealelement Nice!

vcreger_9 Love it!!

User @rudekid's avatar

jaykonis Mad vibes.. Feeling dis one bro πŸ’―

foreignbeggars BLUUUKKKKSSS

cecilmcfarrell Niiiiiiiiiiiiiice 😎

shubzmusic oh my fukkin days this is arrd

shubzmusic might have to have a spray on this myself

gracelands πŸ‘ŒπŸ½

flexplicit You got some contact details ....

ck bigg!

officialsevere Can I use this for the comp? How would I get it?

foreignbeggars @saskilla

User @mphazes's avatar

More Cowbell
Posting some of my older beats on here

7 Reposts

nikimukhi πŸ’₯πŸ’₯πŸ’₯πŸ’₯πŸ’₯

foreignbeggars Merkules

quantumatics πŸ‘Š

ninthletta holy shit!

ideenoire remind me Carmack's pluck

User @gwop's avatar

APARTMENT 3C
HIP HOP PRODUCED BY GWOP SULLIVANβ„’ www.gwopsullibeats.com #hip hop #90s #era #golden #boom #bap #style #hip #hop... read more

5 Reposts

excessivedel FIREE!!!

mskal hard

redbeard Slick

binakaj 🎳

gamblez Litty big up ima do summon on this one