Get the app to record videos on beats

Datkid:Teeth Ledger:Demorus:Split Prophets. @datavelli's cover photo on Brapp.
Datkid:Teeth Ledger:Demorus:Split Prophets. @datavelli's profile picture on Brapp.

datavelli
Datkid:Teeth Ledger:Demorus:Split Prophets.

User @datavelli's avatar
datavelli Bristol

Squeezed out a bit of soul in 10 mins for you lot. 🌴
Beat by gwop
Yes brapp! Its been time, but im back out ere.

5 Reposts

optimusrhymes Rocking that Aunt Joanna Beat!

motman This Is dope g

aemzo Sick

soulighta Catchy mellow flow!

gwop DOPE !!!

waynewebster87 Bro this is fucking dope man

raad feuer

mcase Yes bro

larry Well good

User @datavelli's avatar
datavelli Gotham

nikimukhi

prysds Get the fuck outa here .

rkivemusic boom!

beatcotheque These rhymes are dope man, great delivery and I def vibe with the msg

eratticrecords To sick bro

kgdgtheyankii

jackiebond COT DAMN, DUDE! IM TRYING TO SPIT TO THIS BEAT, MAAAN, BUT HOW AM I SUPPOSED TO FOLLOW THAT?! DAAMN IT!

User @prysds's avatar

mrconcept Nice

raad yeah man

datavelli New flames

deadott Boom!!

prysds @datavelli safe G.

oozhe

browne Fuckkkinn el!!

User @datavelli's avatar

easyd Jheeeese!!

genghisdaze That was heavy!

eightysix BIG

futurarhymez Jehezee wicked man nice to hear Suttin new of yours on here! you gonna be at the graff cafe tomorrow night?

browne Fuckin el! killed it

raad soooo sick!

djmadnice

monsieureone

ambishn

remers Brizzzyyy kuzzzzzyyy

xavrmusic big

biskone Yeehhh bruv

bgfrecords Like your flow. Dm us on insta @bgfrecords

sts10 Check out my beats bro..!!

sts10 Try my beats bro..!! Thanks

sonorous_ ...

User @eightysix's avatar

ptredeyez Bigtingzz!

datavelli

lrd

eightysix YES @datavelli nice for the RP

eightysix BIG UP @ptredeyez @lrd

mskal Big up @eightsix my new one beat https://www.brapp.tv/beats/b33BYJkGwij1Hpjy

leafdog sick bruv!!

viciouscreep hahahaha awesome!

eightysix @viciouscreep

illdando Amazing bro! Start them off young! ;D

whelafm Wild. Love it.

keiosxlek ahahah good !!

User @ronisize's avatar

lrd Thanks for the add. #Legend

eightysix Yes RONI

docskeng Wooooooi

si_phili Yes Roni. Big Up. Can u email me pls. si@siphili.com

shubzmusic this is gully ,took me back to 95

shubzmusic can man email you a dnb thing i did would be epic to have feedback from a junglist of such calibur !!

djevidenz Legend. Saw you at V stage very long time ago. Great set with live drums and double bass. Big up

mcprincewayne Bless up sir

genghisdaze This is big!!

tu_manic Savage as fuck mate

leahvee @ronisize thanks for the follow. Please upload more beats!! Can't wait to drop some vocals for u

shotstoppa DUTTY!!! Big UP

cyphercircuit We've always been a huge fan of your work since way back! #Reprazent

dhirajmirch

4a4 Yes yes Roni! One of my main inspirations to start producing Jungle and DnB

elaymusic This is fire!!

cyphercircuit You have to love @ronisize

dhuz Big Tunes!!! Big Ups!!!

stiffydakidd Oldskool jungal massive

User @foreignbeggars's avatar

gramsofdroe True gee

ukdistinction @foreignbeggars setting the bar with that video Pav !!! Haha! Lyrics AND visuals lad!

lulazworld DATS WHATS UP FAM

bobbytank Oh gosh

leen LooooooooL! Yes Bruv!

markyscanlon THE BEST.......

ayahmarar @bobbytank we gotta work soon G

foreignbeggars @bobbytank @yaya #makeit

truetiger

chairmanmaf Hahaaa love this

ainaroxx

mojo Brrrrrapp GAS

johaslett Wow!

johaslett You need new backers Pav!

johaslett IDIOTS!!!!!!!!

johaslett I'm ready for my sieve

johaslett Pav your subject is me! Go!!! But don't me mean!

mrchisti Big!!

reemremi

runwaymay This guys a fuckin rockstar

adibanti Ahahaha Pav my G!!!

sosouthern Oiiii P I M P, i need them glasses aswell!

rorysky Don!!!

rowdieberaht Ahahahhaah cabron!!

3mebeatz

honkenholm Look at you, all grown up. Lovin it!

ramilakkisbass Bandar Abbas style

evalazarus Looool!!!!

illuminative Aha legend

jyager @foreignbeggars brother...x Lord Brappington

9stop Ayyyye

twoface Gonna be the first brap video to hit 1K! it peepz

shubzmusic hahahaha

chesterp @emceehras one of mines on over a 1000 not to be petit

twoface Yes to my discovery I forgot to delete this comment @chesterp

chesterp @emceehras all good bro! Big up all the same

bipling BIPPPPPING

bigsmokinjoe 10th time today! Lovin this one!

strikez He faaaackin loves iiiit!!!!

foreignbeggars @mightymoe

zicoofficial

shotgunshell

koryus ha ha ha so good !!!

datavelli My g!

docskeng Hahhaa, legend!

debbie Hahaaa yeeeeew!!!

taemintekken Good job bro, check my beat I hope you'll like it

illdando Hahahah brilliant man!

ashtheauthor Haha yes g!

sicksixet hahaha yessss

keiosxlek bruuuuhhh

chrismunky hahaha - yes Pav. Sick glasses

mylostone Ha ha! Yes y'all

akvtje yoo bro thnx for the hookup you are the best rapper in the world right now

renzeeno Jheez living that life!

dsgryme So much vibes

g3nes12 Killed it!!

percyfilth Hahah wow!!!!!!

ricksta Fucking legend!

beatcotheque lmao this is awesome

biskone Gold

thingy

User @baileysbrown's avatar

Ded air
Fire n ting

2 Reposts

genghisdaze I can hear NLP on this! #fire

User @resone's avatar

resone Tagging in @Chesterp

resone Sorry for confusion in the name. My app is bugging out wouldn't let me change it

deadott boom!

jazzychavo wiiiild

lrd Sick. Need to get you on one of mine!

foreignbeggars Woooii

resone #brapptag

kyu_tracks Dope!!!

prysds Flip off the fives when the van passes

prysds Absolute fire son

raad

sizezero

viciouscreep pooooow! fire

abetheproducer Fuck band practice!

biskone

dubdiggah killed it!

kinetiks Sick brother!

User @prysds's avatar

Blow that fuse
Beat by illiterate_
Leeds Bristol defenders split prophets colllllabbbs#

7 Reposts

raad

grime Always muh fucka.. Bare content

thebreaks Very strong

quantumatics

datavelli SKERRRT!

User @datavelli's avatar

lowlife #datavilli aka #datkid #bestbarsinthegame #realtalk #streetlife

datavelli @lowlife big ups!

foreignbeggars Who did you tag in tho fam

danieldan Who you tag next @datavelli dope verse

datavelli @foreignbeggars what a plum. I musta been higher than I thought. @resone your up bruv!!

resone Yeah bwoyyyy!!!

mskal https://www.brapp.tv/beats/YZ5GWjHjxybfYKNM

jmanbabylondead Duppied

thatkidilla Bruvvvvvvv

oab uuuuh!

3mb4

boomsy firrrreeee

boomsy fire right there

boomsy fire

prysds Psssssshhh each and every.

4tunempire yes yes!

geebag Boy boy

danieldan Yo @resone are you going to Brapp for BrappTag? You up next!

leonpiers yes mate!!! safe

illogical Daam son ! 'Shit all over you till i feel piles' tht bar had me creasing !

xavrmusic woii

User @dotz's avatar

jazzychavo yes man! fuck the rich power! forced to pay bills tho

dotz @jazzychavo for real! Big ups

lastdisciple superb dotz

dotz @divineson thanks bro

bisonbriggz Yes @dotz

dotz Respect @briggz

theory dope

mskal https://www.brapp.tv/beats/YZ5GWjHjxybfYKNM

poppywilson Yessssss