Brapp fist pump icon Get the app to record videos on beats Download on the app store

Fiest! @f135t's cover photo on Brapp.
Fiest! @f135t's profile picture on Brapp.

f135t
Fiest! London, UK

User @f135t's avatar
f135t London
User @f135t's avatar
f135t London

marqsbeatz Can i put this on my insta please

f135t Yeah g do your thing, just jumped on another best too, knock yourself out. If you wanna do something proper @ studio shout me!

marqsbeatz yea bro i think we should work, do you have access to a recording studio.

User @f135t's avatar
f135t London

raad ooofff πŸ‘ŠπŸ”₯πŸ’―

jeronbro I'm making such an ugly face right now. That was naaasty how you did that beat bro.

f135t Safe - get at me on Insta - F1_35t and check me on www.soundcloud.com/f135t

g3nes12 Yes f135t πŸ’―πŸ‘ŠπŸΏ

User @f135t's avatar
f135t London

raad πŸ‘ŠπŸ”₯

gwop FLAMES !!!

User @f135t's avatar
f135t London

marqsbeatz Thanks for ride my beat, nice bars man! are you on instagram?

f135t Yeah cuz. f1_35t shout me!

User @f135t's avatar
f135t London
User @renzeeno's avatar
renzeeno Stratford

My struggles like
Beat by jaykonis
First of all big shout out to Jaykonis on the beat once again. Your probably the illest producer iv come across on... read more

2 Reposts

jaykonis Nice bro!! πŸ’―

jaykonis Gonna send ya some beats today my g

dsgryme πŸ‘ŒπŸΎπŸ’₯πŸ’₯πŸ’₯ bars

User @renzeeno's avatar
renzeeno London

90s
Beat by lrd
Everyone please check my official music videos at www.youtube.com/renzeeno #trap #hiphop #uk #london #grime #fast... read more

2 Reposts

lrd πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯

renzeeno Luv my brudda big up @lrd on the banging beat

User @renzeeno's avatar
renzeeno Plaistow

Winter 16
Beat by jaykonis
Something from my new song winter 16 big up@jaykonis on the illll beat . #new #xmas #christmas #hot #freestyle #grime... read more

2 Reposts

raad OooeeπŸ”₯

renzeeno @raad love broski!

jaykonis Heavyyy πŸ‘ŠπŸΌ

renzeeno @jaykonis love bro its ur beat fam its illlll where can i find downloadble beats for more promo bars?

jaykonis @renzeeno respect bro.. whats ur email i can send some

renzeeno @jaykonis love my g renzeeno@gmail.com

f135t Fire g! Head fuck, pull up!

foreignbeggars wavezzzz

renzeeno @foreignbeggars love my g!!! Tryna get my energy up like your vids jheez πŸ’―

User @f135t's avatar
f135t London

raad boom πŸ‘ŠπŸ”₯πŸ’―

renzeeno Oiii them barz jheez. πŸ’―πŸ’―πŸ’―πŸ’―πŸ’―

User @renzeeno's avatar
renzeeno Portway Primary School

East End Alien
Beat by deadott
New clip but old bars. #brapp is a good way to out all those spare bars lol #uk #london #grime #rap #east

6 Reposts

deadott Heavy bars, big up man

renzeeno @deadott love bro the beats firre i had to pattern it! πŸŽ€πŸŽ€πŸŽ€πŸ’―πŸ’―πŸ’―

eightysix Yeah BIG. βœŠπŸΎπŸ‘ŠπŸΎ

f135t πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯

raad πŸ‘ŠπŸ”₯πŸ’―

deadott @renzeeno lemme know if you wanna record on this beat and i'll send it over

renzeeno Love for the feedback ppl! Nuff respect. And DeadOtt il shout you if anything my g

g3nes12 Yes Renz πŸ”₯πŸ”₯

cyphercircuit Great job

User @f135t's avatar
f135t London