Get the app to record videos on beats

Fiona Hamilton @fionajane's cover photo on Brapp.
Fiona Hamilton @fionajane's profile picture on Brapp.

fionajane
Fiona Hamilton London, UK

User @fionajane's avatar

timeoutbeats Dope as usual!

shotstoppa

djevidenz Feeling this big time

User @fionajane's avatar

timeoutbeats Love this!!

wav72727 U lit

lazemz so dope :D

manicman Love ur voice if u Eva want to collaborate get @me

User @fionajane's avatar

timeoutbeats Nice!!

nitel_p A W E S O M E!

n_vi Классно!)

fionajane @timeoutbeats thank you! And thanks for the lovely beat! Been swimming in my head for ages!

fionajane @iqin thank you!

fionajane @n_vi

downtown Etta James 2020

User @fionajane's avatar

timeoutbeats sounds great, as usual

fionajane @timeoutbeats Thanks Your beats are ace. Hope Oz treating you well. I Miss it - spent 7 years in Sydney

timeoutbeats @fionajane oh cool! And thanks glad you like the beats

timeoutbeats @fionajane also if you ever want to collab on a full track let me know

fionajane @timeoutbeats sorry for late reply man. So up for a collab. What’s your mail? I’m fionajanehamilton09@gmail.com x

timeoutbeats @fionajane awesome, I’ll be in touch

fionajane @timeoutbeats excellent

genghisdaze this is illy

User @shereedubois's avatar
shereedubois London

fionajane Your voice is GOLD!!!

shereedubois @fionajane aww thank u

User @zarahjones's avatar
zarahjones Norwich

Look at me now!
Beat by boxroombeats
This is a BEAT!!! big respect to the producer for this one

3 Reposts

samthomas That is some BIG vocal lady!

zarahjones @samthomas I’m back from my slumber #goinghard and I have yourself and a few others to thank for that! Arghhh I cannot wAit to move to Canada!! so much going on Sam! I cannot begin to tell you!

nuriel Too much fire! Big Evanescence vibess

zarahjones @nuriel ahhh I like that reference cheers!

boxroombeats

zarahjones @boxroombeats this beat?

zarahjones @boxroombeats ugh start again lol. Please may I get a copy of this beat?

samthomas @zarahjones well you bloody well deserve It

boxroombeats Yes, email me boxroombeats@gmail.com

emonthebeat Beat go hard......

hypeman Your voice is absolutely amazing.

zarahjones @emonthebeat

zarahjones @hypeman thank you

fionajane Fuckin’ ell, girl. This is insane! . T

zarahjones @fionajane appreciated

User @nikimukhi's avatar
nikimukhi Dubai

fionajane Luverly!!

fionajane Wanna sing on both. Need a layer up function!

nikimukhi @fionajane

tristandawood I agree I wanna sing on this too!

aemzo Unmmmm yeasssss smooooth as eggs lol

nikimukhi @tristandawood thank youu!!

nikimukhi @aemzo haha gross (I think)

nikimukhi @deadott thanks G!!

dinorecordz Warning did somebody told you that you killing that Guitar InnThat Way

nikimukhi @dinorecordz hey thank you!!

hypnokid really nice can hear the al di meola influence too# :)

nikimukhi @hypnokid Hey thank you!

User @hannahtobias's avatar
hannahtobias Norwich

nikimukhi

saulthesame That voice tho

raad Wow!!

mrreem Nice!

mcprincewayne Yes yes

alphamemphis

alicemary Yesss your voice!!!

donsubstance get at me for some collabos!

dinerobeats

blackberry Lush chicka!!

reemremi Your a star

samthomas My god this is smooth

thesinger That voice... wow

rubix Nice work hitting your notes in tone

latenightkungfu This is dope Hannah, getting a mxmtoon vibe from your voice

marcus10 You got a Great voice

musicubes god this is amazing

bahia YESSSSSS I wanna hear MOOORE

sippin Lets collab. Dm me on soundcloud soundcloud.com/sippinonthejuice

lilsmooth Follow my account for beats every beat just ask

ryu

zboa 牛逼老姐,能不能加你微信

oddboy

fionajane

zarahjones There she is!!! Love you birthday buddy

silverback Wow

yazuneh Very nice to hear

miamoisa So chill

shiki_holy Nice

rolf Heyyy i love that rap

samstalks fuck that bangs!!!

illfunkysavage Do you have a YouTube or Soundcloud account that I can check out ..? Love LoVE LOVE Your Voice...What are you doing on an app like this..?..You should be discovered already with that voice!!

nepaul Very nice!

mrbanks

clinic Beautiful voice

logan This is insanely good!

ahsht

angervil Sounds great, really felt the jazz pop hopping around real hip.

cutabove Damn nice voice I'd love to use your vocals on one of my tracks

zxan HOLYSHIT MA

nitel_p A W E S O M E!

gankylivinbeats I like your vocals. Sounding dope.

ickyarrison Killin it

francoisreinke Love it

yeyo17 Algo bello

badboyjoshy Ima use this as a cover beat it will be sooo

kissfist Wow nice fly vox

drweathers Wow! First cut, don’t ever give up this beautiful gift you’ve been blessed with!

obizzle amazing

obizzle amazing

obizzle amazing

obizzle amazing

lordonearth54 Yeah.

modystvibes Love this

riodabeatmonsta https://www.brapp.tv/beats/D5nmhQEZbwbtrwrJ

corzandaffect This so smooth

User @fionajane's avatar

nonsprod nice

shotstoppa

journeemars Amazing delivery

jrfbbeats One of the best on brapp for sure

nitel_p you are the best!

User @nonsprod's avatar
User @fionajane's avatar

oski Great job love your voice

michelleward Got to play your music out your fab x

shotstoppa Brutal truth

quantumatics Real nice

fionajane @oski thanks man!

fionajane @shotstoppa yo!

shotstoppa Yo! I never got that collab done. Life went on a madness. Up for it still tho.

alphamemphis You are so dope!!!

mckillerpagan Pure

soulsinger21 Vocals are

fionajane @shotstoppa Know what you mean. Yeah keen.

dirtyfreud love this mate how do i get in touch

belushieyopez Yeah this is dope

User @fionajane's avatar

zarahjones Love this!

chatta87 Holy moly love this!! Can't wait to get more work In!!

michelleward Great vocal. Original x

fionajane @chatta87 @zarahjones thanks miss!

fionajane @chatta87 yaaaaaaas!

fionajane @michelleward ta very much! X

gwop

chatta87 Absolutely amazing and it been a pleasure working with you!! Looking forward to future tracks!!