Brapp fist pump icon Get the app to record videos on beats Download on the app store

Fiona Hamilton @fionajane's cover photo on Brapp.
Fiona Hamilton @fionajane's profile picture on Brapp.

fionajane
Fiona Hamilton London, UK

User @shereedubois's avatar
shereedubois London

fionajane Your voice is GOLD!!! ๐Ÿ™Œ๐Ÿ™Œ๐Ÿ™Œ

shereedubois @fionajane aww thank u ๐Ÿ’œ

User @zarahjones's avatar
zarahjones Norwich

Look at me now!
Beat by boxroombeats
This is a BEAT!!! ๐Ÿ’ฏ๐Ÿ’ฏ๐Ÿ’ฏโ€ผ๏ธโ€ผ๏ธโ€ผ๏ธ big respect to the producer for this oneโ€ผ๏ธโ€ผ๏ธโ€ผ๏ธ

3 Reposts

samthomas That is some BIG vocal lady! ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ

zarahjones @samthomas Iโ€™m back from my slumber ๐Ÿ˜œ #goinghard and I have yourself and a few others to thank for that! Arghhh I cannot wAit to move to Canada!! ๐Ÿ™Œ๐Ÿป๐Ÿ™Œ๐Ÿป๐Ÿ™Œ๐Ÿป so much going on Sam! I cannot begin to tell you!

nuriel Too much fire!๐Ÿ”ฅ Big Evanescence vibess๐Ÿ‘Œ๐Ÿผ

zarahjones @nuriel ahhh I like that reference ๐Ÿ‘Œ๐Ÿผ cheers!

boxroombeats ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ

zarahjones @boxroombeats this beat?

zarahjones @boxroombeats ugh start again lol. Please may I get a copy of this beat?

samthomas @zarahjones well you bloody well deserve It ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅโค๏ธโค๏ธ๐Ÿ™Œ๐Ÿป

boxroombeats Yes, email me boxroombeats@gmail.com

emonthebeat Beat go hard......

hypeman Your voice is absolutely amazing. ๐Ÿ‘Œ๐ŸผโœŒ๐Ÿผ

zarahjones @emonthebeat ๐Ÿ‘Œ๐Ÿผ๐Ÿ’ฏ

zarahjones @hypeman thank you ๐Ÿ™๐Ÿป

fionajane Fuckinโ€™ ell, girl. This is insane! ๐Ÿ™Œ๐Ÿ™Œ๐Ÿ™Œ. T

zarahjones @fionajane appreciated ๐Ÿ’‹

User @nikimukhi's avatar
nikimukhi Dubai

fionajane Luverly!!

fionajane Wanna sing on both. Need a layer up function!

nikimukhi @fionajane ๐Ÿ™๐Ÿ™๐Ÿ™โค๏ธโค๏ธโค๏ธ

tristandawood I agree I wanna sing on this too!

aemzo Unmmmm yeasssss smooooth as eggs lol โค๏ธโค๏ธ

nikimukhi @tristandawood thank youu!!

nikimukhi @aemzo haha gross (I think) โค๏ธ๐Ÿ˜‚

nikimukhi @deadott thanks G!! ๐Ÿ™๐Ÿ™๐Ÿ™

dinorecordz ๐ŸคญWarning did somebody told you that you killing that Guitar InnThat Way๐Ÿค“๐Ÿ˜…๐Ÿคฒ๐Ÿฝ๐Ÿคฒ๐ŸฝโœŠ๐Ÿฝ๐Ÿ‘๐Ÿฝ๐Ÿ’Ž๐Ÿงก๐ŸŽธ๐ŸŽผ๐Ÿ’Ž

nikimukhi @dinorecordz hey thank you!! ๐Ÿ™โค๏ธ๐Ÿ™โค๏ธ

hypnokid really nice can hear the al di meola influence too# :)

nikimukhi @hypnokid Hey thank you!

User @hannahtobias's avatar
hannahtobias Norwich

nikimukhi ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ

saulthesame That voice tho ๐Ÿ”ฅ

raad Wow!! ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ

mrreem Nice!

mcprincewayne Yes yes ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ

alphamemphis ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ

alicemary Yesss your voice!!!

donsubstance get at me for some collabos!

dinerobeats ๐Ÿ™Œ๐Ÿผ๐Ÿ™Œ๐Ÿผ๐Ÿ™Œ๐Ÿผ

blackberry Lush chicka!!

reemremi Your a star ๐Ÿ™Œ๐Ÿฟ

samthomas My god this is smooth

thesinger That voice... wow

rubix Nice work hitting your notes in tone

latenightkungfu This is dope Hannah, getting a mxmtoon vibe from your voice ๐Ÿ‘Œ

marcus10 You got a Great voice ๐Ÿ”ฅ

musicubes god this is amazing

bahia YESSSSSS I wanna hear MOOORE

sippin Lets collab. Dm me on soundcloud soundcloud.com/sippinonthejuice

lilsmooth Follow my account for beats ๐Ÿ’ฅ๐Ÿ™…๐Ÿพโ€โ™‚๏ธ every beat just ask๐Ÿ”ฅ

ryu ๐ŸŒ‹

zboa ็‰›้€ผ่€ๅง๏ผŒ่ƒฝไธ่ƒฝๅŠ ไฝ ๅพฎไฟก

oddboy ๐Ÿ”ฅ

fionajane ๐Ÿ˜ฎ๐Ÿ™Œ๐Ÿ™Œ๐Ÿ™Œ๐Ÿ™Œ

zarahjones There she is!!! Love you birthday buddy ๐Ÿ˜œ

silverback Wow

yazuneh Very nice to hear

miamoisa So chill ๐Ÿฅฐ

shiki_holy Nice ๐Ÿค™๐Ÿป

rolf Heyyy i love that rap

samstalks fuck that bangs!!!

illfunkysavage Do you have a YouTube or Soundcloud account that I can check out ..? Love LoVE LOVE Your Voice...What are you doing on an app like this..?..You should be discovered already with that voice!!๐Ÿคฉ๐Ÿคฉ

nepaul Very nice!

mrbanks ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ

clinic Beautiful voice

logan This is insanely good!

ahsht ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ

angervil Sounds great, really felt the jazz pop hopping around real hip.

cutabove Damn nice voice I'd love to use your vocals on one of my tracks

User @fionajane's avatar

nonsprod nice ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ

shotstoppa ๐Ÿ’ฃ๐Ÿ’ฅ๐Ÿ”ฅ

journeemars Amazing delivery

jrfbbeats One of the best on brapp for sure๐Ÿ‘๐Ÿป๐Ÿ‘๐Ÿป๐Ÿ”ฅ

ikwyn you are the best!

User @nonsprod's avatar
User @fionajane's avatar

oski Great ๐Ÿ‘ job love โค๏ธ your voice

michelleward Got to play your music out your fab x

shotstoppa Brutal truth

quantumatics Real nice

fionajane @oski thanks man!

fionajane @shotstoppa yo! ๐Ÿ‘Š

shotstoppa Yo! I never got that collab done. Life went on a madness. Up for it still tho. โœŒ๐Ÿผ

alphamemphis You are so dope!!! ๐Ÿง ๐Ÿง ๐Ÿง 

mckillerpagan Pure

soulsinger21 Vocals are ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ

fionajane @shotstoppa Know what you mean. Yeah keen. ๐Ÿ‘๐Ÿ‘

dirtyfreud love this mate how do i get in touch

belushieyopez Yeah this is dope

User @fionajane's avatar

zarahjones Love this! ๐Ÿ’ฏโ€ผ๏ธ๐Ÿ™Œ๐Ÿป๐Ÿ™Œ๐Ÿป๐Ÿ™Œ๐Ÿป

chatta87 Holy moly love this!! Can't wait to get more work In!!

michelleward Great vocal. Original x

fionajane @chatta87 @zarahjones thanks miss! ๐Ÿ™Œ

fionajane @chatta87 yaaaaaaas!

fionajane @michelleward ta very much! X

gwop ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ

chatta87 Absolutely amazing and it been a pleasure working with you!! Looking forward to future tracks!!

User @blackberry's avatar
User @bevouille's avatar
bevouille Paris

nikimukhi ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ

fionajane ๐Ÿ™๐Ÿ˜

bevouille @nikimukhi ๐Ÿ™๐Ÿผ๐Ÿ™๐Ÿผ๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜Š

bevouille @fionajane ๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜Šthank you for repost

fionajane @bevouille de rien!!

quantumatics ๐Ÿ’ช๐Ÿป

bevouille @quantumatics ๐Ÿ™๐Ÿผ๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜Š

User @michelleward's avatar

Sunsgine. Second attempt.
Beat by gwop
Just having a ham@on this new app.

4 Reposts

gwop ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ

gwop dope !!!

michelleward Cheers! Never tried this app before so just loved jamming and the track is jazzy n chilled, love it.

fionajane ๐Ÿ™Œ๐Ÿ™Œ๐Ÿ™Œ๐Ÿ™Œ

fionajane Soo good!

michelleward ๐Ÿ˜€ cheers x

hazeleyedrebel ๐Ÿ˜ซ๐Ÿ™Œ๐Ÿผ๐Ÿ™Œ๐Ÿผ๐Ÿ™Œ๐Ÿผ๐Ÿ™Œ๐Ÿผ again! I love it!

michelleward @hazeleyedrebel thank you ๐Ÿ˜€ x

User @chatta87's avatar
chatta87 Exeter

First brapp in a while as ive had no iphone
Beat by gwop
This verse is taken from my track thinking out load

4 Reposts

barz ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ

gwop dope son !!!

chatta87 Much love more to come soon

belushieyopez Ok. I feel the vibes bro