Get the app to record videos on beats

Soylent Green @genghisdaze's cover photo on Brapp.
Soylent Green @genghisdaze's profile picture on Brapp.

genghisdaze
Soylent Green

User @genghisdaze's avatar

imfloki Respect for hitting me up bro! Your beats are dope!! Get at me

User @imfloki's avatar

genghisdaze What you saying g?

genghisdaze Hit me up, keen.

willyc Sick bruv

genghisdaze hit me up on facebook or soundcloud g

User @genghisdaze's avatar

Style
People of Birmingham hit me up. Let's lay down something #beats #instrumental #hiphop

1 Reposts

imfloki Yeah bwoiiii thats some wu tang shit! Fuckinellllllll

cjburns Fat Beat my Daze#

User @genghisdaze's avatar

cjburns Yo my G

User @beeunreal's avatar
beeunreal Abbots Bromley

genghisdaze as always you're killing it

User @genghisdaze's avatar
User @genghisdaze's avatar
User @genghisdaze's avatar
User @genghisdaze's avatar
User @beeunreal's avatar
beeunreal Birmingham

THC
Beat by remulak
Bathtime Brapptime, still trying to find my sound, haha #messabout #thc #420 #brapp #female #singer #lyrics #vocals... read more

3 Reposts

dondeezypgh I can dig it! I stay wit dat THC so I feel you

beeunreal @dondeezypgh All day every day

dondeezypgh @beeunreal positive vibes

skandalbeatz your voice is the one!! ;)

beeunreal @skandalbeatz haha, nice one, still trying to find my style, will get there eventually

beeunreal Nice one on the repost @foreignbeggars - hope you’re enjoying 420

beeunreal @chadlmusic Nice one, still learning haha, sound

daruffpoet cute toes in profile btw

deadlysirius I like how you sound on hiphop hun keep up the good work

beeunreal @deadlysirius nice one :)

User @beeunreal's avatar
beeunreal Birmingham

genghisdaze Rate this!!

beeunreal @genghisdaze respect!

ian_e nice voice :)

raad

beeunreal @ian_e Thank you :)

beeunreal @raad

lastdisciple your dope mate!!

beeunreal @divineson Nice one cheers

weaver This is dopee

beeunreal @weaver Respect

westsidevillain You are fucking awesome. Goddamn.

beeunreal @westsidevillain ahhh nice one, sorry missed this before now!

beeunreal @genghisdaze have ya got this one? Didn’t ever make it to me

User @genghisdaze's avatar