Get the app to record videos on beats

MC Element @therealelement's cover photo on Brapp.
MC Element @therealelement's profile picture on Brapp.

therealelement
MC Element

User @grimebritannia's avatar
grimebritannia Croydon

oozhe

grimebritannia @oozhe

ca7as

iomega

tu_manic Fuck me those bars are absolute

raad Oooeee

momc

mg4c

b_clever Shit this

onetakebeats damn son where´d you find this?!

timeoutbeats Dope!!

kidblanco

darkmystiks Fire

tdot We need to collabo bro! Fire bars

nevahrest big up!

bankboy Big my g!

elohimreem BARZZZZZZZZZ!

User @lrd's avatar
lrd

Tied Up
Day 5. Beat 5.

12 Reposts

honourstea Oh my DAYYYYYYSSSA

honourstea This is banging. I can hear Ray Vendetta all over this track.

rickyricks Your a beast son!

dirtybuckle Sweet Beat!

raad

therealelement Nice!

vcreger_9 Love it!!

User @therealelement's avatar
therealelement Whitfield

lrd killed it bro.

therealelement Safe bro...nice one for the repost...I like them beats there

starzndeeza Sick fam!

User @therealelement's avatar

disguys Yeah man sick and reposted by the don!

User @foreignbeggars's avatar

sonnyjim killed it

3mebeatz

User @therealelement's avatar
User @foreignbeggars's avatar
foreignbeggars Union Coop Jumeirah

bobbytank This fuggin guy (joe pesci voice)

gnarlydavidson You're mint

troublebcn Skert skert

jmanbabylondead Hahahh MANLIKESARLMON

evalazarus Haha!!!

gusto Hahaha. Coop wat

armannireign Lol

sosouthern you went inn bro

renata_chagrin

nonames

asa

russjay

jives Hahaha murkage

koaste Salllllmon

kutz LOL yes p!

kishkash yo that's

cobes ....Gettin nicked up...!!!

albarizza Can't stop watching this

simonemichelle Dying this is so good

honkenholm Swell. Just swell.

mrpras Haha great shit man you rock

aaronjaunty Haha, love this

matilda Haha yes! That shit is getting put back!

3000bass Yuuup

djvadim In the supermarket doing super hard shit yo! Sounds like kook Keith shit

adibanti Sahlmonds

chylez You killed it as usual, respect Orifice, it would be cool if you could check out my beats. Peace

psyke Radballs Sir!

bushido Haha joker

madengo Creasing hard

zarahjones

mrd funny shit bro

mrslipz Hahaha rad is that a supermarket in uk

ambishn

foreignbeggars @mrslipz in dubai family

mrslipz Sick man I thought it was not uk was gonna see if I could find that chocolate bar haha

rustyjoints hahaha First line, I'm in

critical_music

4phit ay

User @therealelement's avatar
User @therealelement's avatar
User @therealelement's avatar